1dnoweller

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Tjej - 15 augusti 2013 11:54

     

Jag vaknade av ljudet på min mobil som vibrerade.

Det Var Från Louis  ..."Heej Kate ,lust och träffas ?....;)"

jag vart allderles varm i kroppen när jag såg smset,jag log för mig själv och svarade.

"Heej Visst Vi Kan Träffas ! ,men var och när?"

Jag vart allderles förvånad för jag fick svar efter typ 30 sekunder,precis som han väntade på att jag skulle svara.

"Kom Till Cafeet Kl 4 ;)"

jag skrev " ok då ses vi då;)" och tryckte på skicka.

jag la ifrån mig mobilen och startade datorn ,loggade in på Facebook.

Jag vart så glad när jag såg att mina två bästisar va inne,så jag  skrev  "heeej ,jag saknar er !" i konversationen (stav kke)

Dom Svarade ganska snabbt " awww vi saknar dig meed ; :D"

klockan slog 2 och jag skulle börja ficksa mig ,jag duschade först ,sebytte jag kläder.

det fick bli ett par jeans och ett linne.

Klockan Slog 4 ,Så Jag Började Gå Mot Cafeet.

När jag var vid cafeet så stod Louis och väntadgåendes mot mig och log.

Jag kramde om honom.

kate:ska vi gå in ?;)

louis:ja visst ;)

jag tog louis hand i smyg och gick in.

Vi Beställde varsin muffins och  en varsin kaffe .

vi satt oss vid ett bort och började äta lite.

louis:hur länge stannar du här i london ?

kate:i ett år

louis:jaha ok ;3

louis:jj-j-ah tror att jag...

kate:tror vadå?

louis:jag tror att jag gillar dig ..

det vart tyst en stund.

kate:louis jag gillar dig med ..

louis :säker ?

kate:helt säker.

louis:jag vill visa dig vart jag brukar bada ibland.

kate:jaha ok ;D

louis gick med mig till bilen och körde till stället han brukar bada på.

louis:här brukar jag bada och kasta mig ner i lianen och bada:D

kate:guuud vad fiint dte är !

Louis:kom så baaaadar vii,sa han och hoppade ner i vattnet.

louis:kom nu daa fegis ;D

jag ville inte vara en fegis så jag hoppade på han.

louis:HAHAHHAHAHAHAH

kate :  xD

_____________________________________________________________________________________________

srry för en kanske kort del men brorsan kom med mat och sen skulle vi till stan ;D


Av Tjej - 15 augusti 2013 11:54

     

Jag vaknade av ljudet på min mobil som vibrerade.

Det Var Från Louis  ..."Heej Kate ,lust och träffas ?....;)"

jag vart allderles varm i kroppen när jag såg smset,jag log för mig själv och svarade.

"Heej Visst Vi Kan Träffas ! ,men var och när?"

Jag vart allderles förvånad för jag fick svar efter typ 30 sekunder,precis som han väntade på att jag skulle svara.

"Kom Till Cafeet Kl 4 ;)"

jag skrev " ok då ses vi då;)" och tryckte på skicka.

jag la ifrån mig mobilen och startade datorn ,loggade in på Facebook.

Jag vart så glad när jag såg att mina två bästisar va inne,så jag  skrev  "heeej ,jag saknar er !" i konversationen (stav kke)

Dom Svarade ganska snabbt " awww vi saknar dig meed ; :D"

klockan slog 2 och jag skulle börja ficksa mig ,jag duschade först ,sebytte jag kläder.

det fick bli ett par jeans och ett linne.

Klockan Slog 4 ,Så Jag Började Gå Mot Cafeet.

När jag var vid cafeet så stod Louis och väntadgåendes mot mig och log.

Jag kramde om honom.

kate:ska vi gå in ?;)

louis:ja visst ;)

jag tog louis hand i smyg och gick in.

Vi Beställde varsin muffins och  en varsin kaffe .

vi satt oss vid ett bort och började äta lite.

louis:hur länge stannar du här i london ?

kate:i ett år

louis:jaha ok ;3

louis:jj-j-ah tror att jag...

kate:tror vadå?

louis:jag tror att jag gillar dig ..

det vart tyst en stund.

kate:louis jag gillar dig med ..

louis :säker ?

kate:helt säker.

louis:jag vill visa dig vart jag brukar bada ibland.

kate:jaha ok ;D

louis gick med mig till bilen och körde till stället han brukar bada på.

louis:här brukar jag bada och kasta mig ner i lianen och bada:D

kate:guuud vad fiint dte är !

Louis:kom så baaaadar vii,sa han och hoppade ner i vattnet.

louis:kom nu daa fegis ;D

jag ville inte vara en fegis så jag hoppade på han.

louis:HAHAHHAHAHAHAH

kate :  xD

_____________________________________________________________________________________________

srry för en kanske kort del men brorsan kom med mat och sen skulle vi till stan ;D


Presentation


Hej Alla ! :D
Jag Är En Tjej Som Älskar One Direction Och Gillar Att Skriva Noveller ..Ja Jag Ni Får Veta Mer Om Mig Sen :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Up All Night (Novell)

Kate är 16 år och Bor I En Liten By I sverige ,hon och hennes kompis Sanna Ska Plötsligt Åka Till London .

Ni Får Se Vad Som Händer i london ...    

Translate ;)


Ovido - Quiz & Flashcards